25 квітня 2025 року у КЗ “Харківський ліцей 28 Харківської міської ради” відбулось підведення підсумків “Інженерного тижня” та визначення переможців по номінаціям.
Наша викладачка професійно-теоретичної підготовки, спеціаліст вищої категорії Оксана ГОНЧАРОВА долучилась до складу журі фестивалю “ІНЖЕНЕРНИЙ ТИЖДЕНЬ”.
Пані Оксана взяла участь у роботі експертної комісії, де оцінювала технічні розробки школярів, звертаючи особливу увагу не лише на правильність виконання, а й рівень творчого мислення, старання, креативність, відповідність завданням.
За її словами, цьогорічні роботи вразили різноманіттям. “Бачити, як молодь мислить інженерно, шукає нестандартні рішення та прагне змін — це справжня надія для нашого майбутнього», — зазначила Оксана Гончарова.
Проведення таких заходів сприяє розкриттю талантів, допомагає в соціальній адаптації та інтеграції в суспільство.
Вітаємо переможців фестивалю! Бажаємо не зупинятися на досягнутому, завжди рухатись уперед, підкорювати будь-які вершини.
Круглий стіл “Особливості використання сучасних ІКТ у професійно-технічній освіті”
25.04.2025 викладачі закладу освіти взяли участь у круглому столі “Особливості використання сучасних ІКТ у професійно-технічній освіті”, який був проведений в рамках весняного наукового-методичного марафону з нагоди 105-річчя КЗ «Харківська гуманітарно-педагогічна академія». Учасники круглого столу обговорили особливості, можливості та виклики використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у професійно-технічній освіті. Спікери заходу поділилися досвідом роботи зі студентами випускних груп щодо використання ІКТ в освітньому процесі:
– Шарикіна А.С. – «Мотиваційний потенціал онлайн-технологій у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності»;
– Одерій Т.В. – «Використання техніки майндмепінгу як засобу розвитку креативності, емоційного інтелекту, комунікативності здобувачів освіти»;
– Потоцька О.О. – «Особливості використання гаджетів в професійно-технічній освіті»;
– Афанасьєва Т.М. – «Ефективність використання онлайн додатків у соціально-педагогічній діяльності»