За даними молодіжного опитування U-Report, лише 14% підлітків і молоді завжди перевіряють інформацію. Водночас молоді люди багато часу проводять в Інтернеті та щодня споживають значні обсяги контенту.
Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) та ГО “Смарт освіта” розробили урок з медіаграмотності. Урок створений на основі навчального серіалу BreaktheFake, у якому українські зірки розпізнають і спростовують міфи про COVID-19 та вакцинацію. Захід спрямований на розвиток уміння ідентифікувати фейки та протистояти їхнім негативним впливам.
Здобувачі освіти ДНЗ «Регіональний ЦПО швейного виробництва та сфери послуг Харківської області» приєдналися до ініціативи ЮНІСЕФ та спробували себе в ролі фактчекерів.